13/11/13

sfinakia fm και αφιέρωμα...........


Ο διαδυκτιακός σταθμός ενός απέραντου κόσμου..
τα διαδυκτιακά κύματα του sfinakia fm,και ο αγαπητός σε όλους ραδιοφωνικός παραγωγός
΄΄Γ΄΄ερόλυκος,μου έκαναν μία μεγάλη τιμή!!
Αφιέρωσαν σε εμένα,στην πέννα μου,και στα τραγούδια μου,μία ολόκληρη εκπομπή!!!
Εγώ η μικρή,και ταπεινή στιχουργός,θα ήθελα δημόσια να ευχαριστήσω όλη αυτή την όμορφη και ζεστή τοποθέτησή μου στον χώρο τους.
Αγαπημένε μου φίλε ΄΄Γ΄΄ερόλυκε σε ευχαριστώ που ταξίδεψες τις σκέψεις μου στις γειτονιές του κόσμου..σε ευχαριστώ που μοιράστηκες ότι περισσότερο αγαπώ με τις γωνιές της κάθε μιας καρδιάς
που σήμερα άνοιξες για εμένα..
Επίσης σε ευχαριστώ που ένωσες την ευαισθησία σου με την δική μου,απο την πρώτη στιγμή που με διάβασες,με άκουσες,με σκιαγράφησες...
Εύχομαι να μπορείς για πολύ πολύ καιρό ακόμα να ανακαλύπτεις τις <πτυχές της ψυχής> των ανθρώπων,και..να τις ξεδιπλώνεις,απλώνοντάς τις σε έναν ολόκληρο πλανήτη!!!!!!!!!!!!
Απλά,ταπεινά,και εγκάρδια,ευγενικέ μου Λύκε...
                  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ!!!!!!!!!
(by eleni)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου