3/4/18

ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ



Μουσική-Ενορχήστρωση Δημήτρης Κοντογιάννης -
Στίχος Ελένη Μέη Ασημακοπούλου -
Ερμηνεύει η Ντένια Κουρούση Αλμπουμ ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΟΥ © copyright 5ος/2017


Τώρα θα βρέξει Σ ένα σύννεφο ψηλά σού'χω φυλάξει μια βροχούλα που θα στείλω να σε ψάξει και θα πλυθώ κι εγώ μαζί σου να καθαρίσει η αυλή σου απο έναν κόσμο που καλό δεν σού'χει τάξει Δώσε μου απόψε αστραπή την δύναμη σου σκύψε φεγγάρι μου ασπάσου τον και σβύσου Τώρα θα βρέξει κι αυτός θα τρέξει κόντρα στον άνεμο να κοιμηθεί μαζί σου Τώρα θα βρέξει κι αυτός θα τρέξει σαν τότε που έκλαιγα και μού΄λεγε κοιμήσου Σ ένα αστέρι μακρινό σού'χω χαράξει χρυσή κλωστή για όταν ο ύπνος σε ταράξει για να δεθώ με τα όνειρά σου να μοιραστώ τα φανερά σου ο μαύρος ίσκιος να κρυφτεί να προσπεράσει. Δώσε μου απόψε αστραπή την δύναμη σου σκύψε φεγγάρι μου ασπάσου τον και σβύσου Τώρα θα βρέξει κι αυτός θα τρέξει κόντρα στον άνεμο να κοιμηθεί μαζί σου τώρα θα βρέξει,κι αυτός θα τρέξει σαν τότε που έκλαιγα και μού'λεγε κοιμήσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου