3/11/13

H MEΡΑ ΜΟΥ ΒΑΡΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ


Δεν είναι η Χρυσή Αυγή
Δεν είναι η Νέα Δημοκρατία
Δεν είναι το Πασοκ
Δεν είναι ο Συριζα,το Κκε,το Σκυλολόι όλης της Βουλής..
Είναι το αίμα των ανθρώπων.
Είναι το αίμα των Παιδιων....
Εχω κι εγώ παιδιά στην ηλικία τους,που και πολιτική άποψη έχουν,και ενθερμα υποστηρίζουν τα Ελληνικά τους ιδεώδη.
Αντιπαρίστανται σε κόμματα,σε παρατάξεις,σε γνώμες,σε ιδέες..
Καμία παράταξη,κανένα γαμωκόμα,κανένας κερατάς δεν έχει το δικαίωμα να μου τα σκοτώσει.
Δεν είναι οι ιδεολογίες.
Είναι τα βαθύτερα αίτια,ενός βρώμικου και αιματηρού πολέμου,που έφεραν την χώρα μου εδώ,σήμερα,ανάμεσα σε κλάματα,αυτοκτονίες και φόνους.
Δεν κλαίω για τα μέλη της Χρυσής Αυγής,
Δεν κλαίω για ότι πίστευε ο Παύλος
Κλαίω για την ηλικία,για τον άνθρωπο,για τα ΠΑΙΔΙΑ!!
Παιδιά,που αν προλάβεναν να φτάσουν στα 40 ίσως και να είχαν αναθεωρήσει τις αξίες τους..
Αλλα δεν πρόλαβαν.
Κλαίω για την κατάντια,για την έλειψη σεβασμού,για την τρομοκρατία,για τον εξευτελισμό.
Κλαίω για εκείνες τις μάνες,που κανένα πολιτικό απόβρασμα δεν θα τους εξηγήσει το χρονικό της κατάληξης που είχαν τα παιδιά τους.
Κανένας απο την ''σπείρα'' δεν θα τους απαλήνει τον πόνο.
Λυπάμαι πολύ!!! Πάρα πολύ!!! για ότι γίνεται γύρω μου!!!
Η ανθρώπινη ζωή έγινε αναλώσιμη,και ευτελής.
ΑΥΤΟ ΝΟΙΩΘΩ!!!!!!!
Και σαν άνθρωπος με την δική μου οπτική και μόνο,
ΚΡΑΤΩ ΠΕΝΘΟΣ σαν ένδειξη διαμαρτυρίας για όσα βαραίνουν την ψυχή και την συνείδησή μου.
ΑΥΤΟ ΝΟΙΩΘΩ!!!!!
Και το εκφράζω δημόσια.
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου.
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου