12/6/14

Θυμήσου..Τόσα χρόνια..Τι περιμένεις..



Θυμήσου..Τόσα χρόνια..Τι περιμένεις.. 
........................................................

Πές μου τι περιμένεις..απόψε καταρρέω
κι'εσύ το χέρι ακόμα να μ'απλώσεις
σε θαύματα αν προσμένεις,συγχώρα με που κλαίω..
δεν έχει άλλο Θεό για να σταυρώσεις.

Πέρασαν τόσα χρόνια,κι'ακόμα σ'αγαπάω
σ'έχω βαθειά στο νου και στην καρδιά μου
Κανείς δεν ζει αιώνια,άσε με να σε πάω
σε μέρη που τα βλέπω στα όνειρά μου..

Πολλά αντέχω ακόμα..άσε με να στο δείξω
μη κρύβεσαι πίσω απ'τις ενοχές σου
αν λίγο με αφήσεις,μπορώ να σ'αποδείξω
πως δεν χαθήκανε οι αντοχές σου.

Τι να σου πω καλέ μου..τελειώσανε οι λέξεις..
μα δεν μπορώ να σπάσω την σιωπή σου..
σ'αυτόν σου τον αγώνα,μακάρι να αντέξεις..
μα μόνος σου θα πολεμάς..θυμήσου..
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
(by eleni)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου