11/4/18

ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ



Μουσική Itsik Farjoun Ενορχήστρωση Πάνος Αθανασίου Στίχος - Τραγούδι Ελένη Μέη Ασημακοπούλου Demo 2017 Επειδή η Μουσική ΔΕΝ έχει σύνορα!!! MUSIC HAVE NO LIMITS!!!


Αυτα τα χρόνια μας Αντί να κάθεσαι στο πλάι μου καλά με πουλάς,και μ'αγοράζεις τις νυχτιές θα σε έστελνα στο σπίτι σου αλλά κάτσε καλά δεν διαγράφω έτσι εύκολα το χθές Μου χρωστάς τα χρόνια που σου χάρισα που κατέβαζα για σένα ουρανούς την καρδιά μου που στα χέρια σου την άφησα κι εσύ ψάχνεις νέους δεσμούς R Κάτσε κοντά μου και μη κοιτάς αλλού περνούν τα χρόνια ενός τρελού καιρού περνάει η ζωή μας μη το ξεχνάς αυτά τα χρόνια μας μη τα προσπερνάς. Αντί αγάπη να μου δίνεις της ψυχής πόρτες ανοίγεις κάθε μέρα της φυγής εχω φτάσει στα όρια μου αλλα κάτσε καλά δεν θα φύγεις κι όπως πρέπει θα φερθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου