11/4/18

ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ


Μουσική - Ενορχήστρωση Σάκης Τσιλίκης -
Στίχος Ελένη Μέη Ασημακοπούλου -
Ερμηνεύει ο Γιώργος Χριστοδούλου Αλμπουμ ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΟΥ © Copyright 5ος/2017



Πες μου τώρα γιατι σε αυτη τη ζωή δε με γνώρισες διόλου δε με ζήτησες πριν μ έφτασες στο αμήν, δε με βρηκες καθόλου Πες μου τώρα γιατι που τελειώνει η γιορτη και δεν έχουμε χρόνο δεν υπήρξα ποτέ εαυτέ μου κουτέ μπρος στα μάτια σου μονο. R Ενα μόνο γιατί που τελειώνει η εποχή και αρχίζει η σιγη του χειμώνα Ημουν τόσο τυφλός και σου ζήτησα φως τόσο λάθος κανόνας Μια ανάσα κοντά και εσύ μακριά η ματιά σου φωτιά να με καίει πες μου τώρα γιατι δε με βρήκες ποτέ κι απ τους δυό μας ποιος φταίει. Μέσα απο τις σκιές σ ένα μόνιμο χθες,εκεί μ είχες κρατήσει ο κουτός μου εαυτός θύμα ήταν κι αυτός που τον είχες μισήσει Πες μου μόνο γιατι κάθε μια στιγμή τρέχεις να προσπεράσεις ημουν πάντα κι εγώ σ ένα τρένο παλιό που δεν έκανε στάσεις Ενα μόνο γιατί που τελειώνει η εποχή και αρχίζει η σιγη του χειμώνα Ημουν τόσο τυφλός και σου ζήτησα φως τόσο λάθος κανόνας Μια ανάσα κοντά και εσύ μακριά η ματιά σου φωτιά να με καίει πες μου τώρα γιατι δε με βρήκες ποτέ κι απ τους δυό μας ποιος φταίει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου