22/9/13

ΞΕΝΥΧΤΗΣ ΕΡΩΤΑΣ


ΞΕΝΥΧΤΗΣ ΕΡΩΤΑΣ

Σαν σαββατιανό σταφύλι
γεύση απ'τα δυό σου χείλη
ερωτάκι μου...
σαν νυχτώσει έλα πάλι
σού'χω στρώσει προσκεφάλι
ανεμάκι μου..
.......................................................
Μια φωτιά η αγκαλιά σου
κι'εγώ καίγομαι κοντά σου
νυχτεράκι μου
πυροτέχνημα στη νύχτα
τ'άστρα στην ποδιά μου ρί'χτα
ξενυχτάκι μου..
..........................................................
(R)
Πίσω απ'τις κλειστές τις γρύλιες
το καρτέρι μου
ντύνω με ανάσες χίλιες
το νυχτέρι μου
ο ξενύχτης έρωτάς μου
σαν τον άνεμο
μπλέκεται στ'αγκάλιασμά μου
το παράνομο
..........................................................

Τρεις σταγόνες ευτυχίας
ο χρησμός κάποιας Πυθίας
βασανάκι μου..
στον βωμό του έρωτά σου
καίω τ'αναφιλητά σου
στο κορμάκι μου...
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
(by eleni)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου