27/3/18

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ



Συνθέτης Itsik Farjoun Στιχουργός Ελένη Μέη Ασημακοπούλου Ερμηνεύει ο Γιάννης Απόδιακος Ενορχήστρωση-Επιμέλεια Ακης Μελής copyright 12os-2017


Η τρίτη συνεργασία μου με τον Ισραηλινό συνθέτη Itsik Farjoun Προσαρμόζοντας Ελληνικό στίχο στην μουσική του,δημιουργούμε ακόμα μία μουσική γέφυρα φιλίας. Η μουσική ενώνει,γαληνεύει,ταξιδεύει. Και εμείς ταξιδεύουμε μαζί της. ............................................................ Τα Ονειρα μου Δεν ξέχασα τα όνειρά μου τα συναντώ στις διαδρομές μου μου δείχνουν ήλιους και φεγγάρια για φωτίζω τις στιγμές μου Δρόμους ανοίγω στην αγάπη στον χωρισμό και στο αντίο με μια ρυτίδα και ένα δάκρυ με ζέστη με χιονιά,με κρύο Στο σπίτι εκείνο το παλιό το τελευταιο το ονειρό μου ανοίγει ένα παράθυρο και σαν παιδι γελώ στον εαυτό μου. Τα όνειρά μου καρτερώ χαμογελούν και με προσέχουν την θλίψη μου κάνω χαρά σιωπές τα χρόνια μου που αντέχουν σιωπές τα χρόνια μου που αντέχουν δεν ξέχασα ποτέ τα όνειρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου