27/3/18

ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΑ ΜΟΥ



Μουσική Χρήστος Γιαννόπουλος Στίχος Ελένη Μέη Ασημακοπούλου Ερμηνεύει ο Τάκης Λιβανός Απο την μουσική συλλογή ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ''Τα Σινεμά ήταν η αιτία'' Παραγωγή 11ος-2017

Βγαίνω στης νύχτας τα στενά να σιγοπερπατήσω ένα τραγούδι απ'τα παλιά ξανά να τραγουδίσω με το σακάκι μου ριχτό και ένα κομπολόι μ'ένα τσιγάρο μου στριφτό και σπάω το ρολόι.. R Και δίνω ραντεβού με τα νυχτέρια μου στήνω στα σκοτάδια τα καρτέρια μου να βρω που αλητεύουν τα αστέρια μου και δίνω ραντεβού με τα νυχτέρια μου Βγαίνω στης νύχτας τα στενά που δεν υπάρχει νόμος ποιός είμαι γιατί τραγουδώ γιατι καπνίζω μόνος άλλη ζωή,άλλος Θεός,ελεύθερος ο δρόμος κανείς κανέναν δεν ρωτά αλλιώς μετράει ο χρόνος. R Και δίνω ραντεβού με τα νυχτέρια μου στήνω στα σκοτάδια τα καρτέρια μου να βρω που αλητεύουν τα αστέρια μου και δίνω ραντεβού με τα νυχτέρια μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου