27/3/18

ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΑΠΟΨΕ




Μουσική Χρήστος Γιαννόπουλος Στίχος Ελένη Μέη Ασημακοπούλου Ερμηνεύει η Μύριαμ Λεβή Απο το CD MΟΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 'Τα Σινεμά ήταν η αιτία 11/0ς 2017



Μιά εικόνα,μία νότα, μια αγάπη απ'τα παλιά τριγυρνά.. Μια φιγούρα που την πόρτα έρχεται και μου χτυπά ξαφνικά, σα να μου λέει ''έλα κοντα'' το άγγιγμά μου νοιώσε.. Και κάνει κρύο απόψε. Είναι ο χρόνος; είναι ο πόνος; Είναι ένα παρελθόν που σιγοκαίει.. Είναι τα λόγια;τα ρολόγια; Το μυαλό που δε φρενάρει και μου φταίει. Το τραγούδι που μιλάει για 'κείνον και η μουσική που κλαίει. Mια αλήθεια,μια συνήθεια, δυναμώνει η βροχή μοναχή.. Προκαλώ τις εμμονές μου και κερνάω τους δαίμονές μου με ψυχή.. Κι'όλο μου λένε ''δώσε'' και κάνει κρύο απόψε. Συνείδηση μου μη μιλάς!! κάνω παιχνίδι κόψε.. Και κάνει κρύο απόψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου