15/7/13

Κουίκ: Με άδειασε ο Καμμένος,αλλά πάμε παρακάτω


"Άδειασμα" χαρακτήρισε ο Τέρενς Κουίκ την απόφαση του Πάνου Καμμένου να στηρίξει τις δηλώσεις του...
κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Νότη Μαριά, ωστόσο επισημαίνει ότι "το θέμα έληξε και πάμε παρακάτω".

Μιλώντας στο Αcheloostv, ο βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων είπε:

"Mε τον κ.Καμμένο έχουμε την δυνατότητα να διαφωνούμε αλλά συνθέτοντας παράλληλα και μια θέση για να προχωρήσουμε παρακάτω. 'Οταν διαφώνησα δημόσια με μια άποψη του κ.Μαριά σε σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ, ο Πάνος Καμμένος θεώρησε σκόπιμο να καλύψει το βουλευτή του και εμένα με άδειασε, και χωρίς εγώ να φεύγω από τις θέσεις μου, λέω τελείωσε το θέμα. Δεν γίνεται να τροφοδοτείς συνέχεια ένα ζήτημα που έχει αρχή και τέλος. Αυτό είναι υγεία. Δεν με νοιάζει αν ασκεί δημόσια κριτική αδειάζοντας με σε σχέση με το συνάδελφο μου. Αυτό που έπρεπε να κάνει ως πρόεδρος το έκανε , αυτό που νόμιζα εγώ ότι έπρεπε να κάνω το έκανα , τελειώσαμε, πάμε παρακάτω".

Αναφερόμενος στο πολυνομοσχέδιο, εκτίμησε ότι παρά τον φόβο των "διαρροών" θα περάσει από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

"Μου έχει κάνει εντύπωση, ότι σε αυτό το κρίσιμο πολυνομοσχέδιο η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να μην το φέρει σε ένα άρθρο, που λειτουργεί εκβιαστικά πάνω στο βουλευτή προκειμένου να το ψηφίσει, φέρνοντας το σε 108 άρθρα δίνοντας έτσι το δικαίωμα να το ψηφίσουν άρθρο προς άρθρο και με αυτό τον τρόπο θα γίνουν και πολλές ονομαστικές ψηφοφορίες. Παρόλα αυτά η δύναμη της καρέκλας και η αγωνία να κρατήσουν το βουλευτιλίκι θα επικρατήσει και θα περάσει το νομοσχέδιο", τόνισε ο κ. Κουίκ.http://mousikokleidi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου