10/8/13

Ηταν 9 του Αυγούστου..


Κάποτε μου είπεs μ αγαπάs
πωs αρκούσε μια ματιά μου μόνο
πωs ο κόσμοs φτιάχτηκε για μαs
θα ορίζαμε δικό μαs νόμο.....
Θυμάσαι?
Είχεs πει κανέναν δεν φοβάσαι..

Τά'χεs δει αλλιώs τότε..
στον νου σου..
και ανταμωθήκαμε
ήταν 9 του Αυγούστου..

Κάποτε σου είπα πωs εγώ
δεν ζητάω αγάπεs που να μένουν
είμαι σαν τό άνεμο
δεν θέλω να δωθώ
σε καρδιέs που κάποτε σωπαίνουν..
Θυμαάσαι?
Είχεs πει για μένα μόνο θά`σαι..

Κάπωs έτσι άρχισε
στο <χάρη γούστου>..
και ανταμωθήκαμε
ήταν 9 του Αυγούστου..

Κι έγινε αγάπη
έγινε σκοπόs
έγινε οργή και δάκρυ
έγινε θυμόs..
έγινε μπουρίνι
ματωμένο αγκάθι
να ρημάζει τηs καρδιάs μιά άκρη..

Στοίχειωσε πλευρά του εαυτού μου
στοίχειωσε πλευρά του εαυτού σου
δεν ξανανταμώσαμε..
Ηταν 9 του Αυγούστου..
(by eleni)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου