10/8/13

ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ..



Αφιέρωση πένναs και καρδιάs
Στα 3 υπέροχα παιδιά μου.
 
 
Ακούστε με
όταν οι στίχοι μου
θα γίνονται λυγμόs
θα με θυμάστε....
Θά'ναι απο θύμισεs
θαν'λιγοστό το φωs
μα..μη λυπάστε.

Ακούστε με
αν σε μια λέξη μου
σκαλώσε ένα γιατί..
μην απαντάτε
θά'ναι παράπονο
σαν πέλαγο βαθύ
μα..να το ξεχνάτε.
 
Ακούστε με
όταν οι στίχοι μου
θα γίνονται ενοχέs
να μη λυγάτε
φευγαλέεs μνήμεs
απ'του χθεs πτυχέs
ναι..να γελάτε.

Ακούστε με
Οταν οι φράσειs μου
θα γίνουν στεναγμοί
θα με θυμάστε
θά'ναι ταξίδι σε μια άγονη
γραμμή..
μα..προσπεράστε.
Ακούστε με
αν τα τραγούδια μου
τα κρύβουν οι σιωπέs
δεν θα φοβάμαι
σαν του Καράλη
το καράβι το σπασμένο
απ'το χθεs..
ναι..έτσι θά'μαι.

Οταν οι στίχοι μου
θα έχουνε σβυστεί..
θα πείτε..<άργησε>..
μή λυπηθείτε
Εναs ακόμα
μικρόs τιτανικόs..
ίσωs ναυάγησε.
Ναι!! Ετσι να πείτε.
(by eleni)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου