8/8/13

ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ


Αχχ..
τι με βάνει να κάμω..
αυτή η καρδιά μου
η γύφτισα..
Φαίνεται φταίει η ρίζα μου
... η ανατολίτισα..

ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ..

Ελα να σου κάνω το τραπέζι
τρειs συνταγέs εχω παλιέs
απο γιαγιά ανατολίτισσα
το βλέμα σου γλυκό
σαν πετιμέζι..
μου ξεσηκώνει την καρδιά
την γύφτισα..

Μόλιs πέσει το βραδάκι
έλα..
μη το σκεφτείs
δεν θα χαθείs..
το σπιτικό μου είναι φιλόξενο
μοσχοβολά μπαχάρι και κανέλλα
και λικεράκι σπιτικό γλυκόξυνο..

Ελα παλληκάρι μου φευγάτο
η άστατη ζωή μου σε χωράει..
δν ζητώ να πάμε παρακάτω
η γύφτισσα η καρδιά μου
δεν λυγάει..
Με κρασί θα πιούμε κι'άσπρο πάτο
μυρωδιέs και γεύσειs
θα χορτάσειs
λίγο πριν το τελευταίο πιάτο
μέλι και φιλί να με κεράσειs

Ελα να σου κάνω το τραπέζι
τρειs συνταγέs έχω παλιέs
κι ένα σφηνάκι αψέντι
για το μάτι...
μουσικούλα ερωτική θα παίζει
κι όταν χορτάσειs.....
θα σε πάω στο κρεβάτι..
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
(by eleni)
Δείτε περισσότερα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου