12/1/14

Οπου Εννιά,κι' εγώ στη μέση.......Δέκα!!!! :-)


Με τριγυρίζεις...
με ματιές που καίνε
Μου φαίνεται πως ξέρω
που το πάς..
Μα εμένα τα παντρέματα
και τα παιδομαζέματα
δεν είναι ο μεγάλος μου νταλκάς...

Τις συμβουλές ν ακούσεις
που σου λένε
δεν είμαι'γω
για σπίτι θυλυκό
γκρεμιέμαι ξαναχτίζομαι
στιγμή δε σεκλετίζομαι
της αφεντιάς μου
είμαι αφεντικό..

Οπου εννιά
κι εγώ στη μέση δέκα!
σε θάλασσα αέρα
και στεριά
βέρα Κεφαλλωνήτισα
με μια ψυχή αλήτισα
αλάργα γάμοι
και νοικοκυριά..!

Ψάξε να βρεις καμιά
σωστή γυναίκα
κουτσούβελα να κάνετε
σωρό
εμένα η κουρλαμάδα μου
είναι η φιλενάδα μου
στα σκούρα φίλε μου
αποχωρώ!!

Και μη μου λες
για χρόνια που περνάνε
το έχω μάγκα μου
κι αυτό σκεφτεί
στους γέρους πέντε
πράματα
θα λέω στα γεράματα
Απ την δικιά μου
άστατη ζωή..
Στους γέρους
πέντε πράματα
για γέλια
και για κλάματα
αντε και γειά μας
και καλή ψυχή...
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
(by eleni)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου