12/1/14

Τα λόγια που μου έλεγε η Μαμά..


Ηρθες μικρή μου
ζητάς την συμβουλή μου...
τώρα που μέσα σου
ο έρωτας ξυπνά..
Θα σου απαντήσω
για λίγο θα γυρίσω
στα λόγια που μου έλεγε
η μαμά..

Οταν για αγάπη
τα δυό μάτια σου θα κλαίνε
τότε θα ξέρεις
ποιόν θα αγαπάς
θα είναι εκείνος
που τα χέρια σου θα καίνε
στο σώμα του όταν
θα τ'ακουμπάς..

Ελα καρδιά μου
κάθισε εδώ κοντά μου
κάποτε παύουμε
να είμαστε παιδιά
μία γελάει η αγάπη
μια πονάει..
είναι τα λόγια
που μου έλεγε η μαμά..

Οταν οι νύχτες
στο κρεβάτι σου θα καίνε
στον ύπνο σου
όταν παραμιλάς..
τα νυχτοπούλια
τ'όνομά του όταν σου λένε
τοτε θα ξέρεις
ποιόν θα αγαπάς..

Ελα γλυκιά μου
μείνε στην αγκαλιά μου
και να θυμάσαι
τα λόγια αυτά καλά!
Σαν φυλαχτό σου
να τα έχεις στο μυαλό σου
είναι τα λόγια
που μου έλεγε η μαμά...
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου
(by eleni)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου