14/3/13

17 δεκάρες

Δεν το μαθαίνω λες καλά
της πιάτσας το παιχνίδι
λές..τις αδυναμίες μου,φοράω δαχτυλίδι..
Ποτέ δεν θά'μαι δυνατή,
θα χάνω στα σημεία..
... κι'ελπίδα για να βγω μπροστά
δεν έχω πιά καμία..

Ελα λοιπόν παίχτη γερέ,,
δηλώνεις δάσκαλός μου..
άνοιξ'το τάβλι της ζωής
γίνε αντίπαλός μου..
Κι'αν με κερδίσεις στις ζαριές
με ντόρτια και με εξάρες,,
κρέμασε στο μπεγλέρι σου..
17 δεκάρες!!

Είναι τα χρόνια που έμαθα
μονάχα ν'αγαπάω
να ξέρω πως με ξεγελάς,
και να σε συγχωράω
Αν είναι αδυναμία αυτό,
τότε είμαι χαμένη
από την πιάτσα,όπως λες,
τελείως ξεκομένη.

Κάνε παιχνίδι εδώ λοιπόν
κι'όσα άλλα θέλεις πέστα μου
μα στις παρτίδες της καρδιάς,
ζητάω και τα ρέστα μου.!

Τέρμα τώρα το μάθημα
και δεν σου θέλω χάρες
κρέμασε στο μπεγλέρι σου
17 δεκάρες..
(by eleni



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου