20/1/13

Ο ΑΛΗΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ Μουσική & Ερμηνεία ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΥΦΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Για τους στίχους συνεργάστηκαν ΚΛΕΟΝΙΚΗ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΥΦΕΡΟΠΟΥΛΟ




Δημιουργός video clip - ΚΛΕΟΝΙΚΗ
Μήνας μπαίνει ,μήνας βγαίνει,
το ζειμπέκικο ανεβαίνει.

Κι όταν είσαι αλητάκι,
το χορεύεις με μεράκι.

Κι αν θα ζαλιστώ στη σβούρα , θα ναι απ τη πολύ τη σούρα

Το ποτήρι μου αδειάζει,
βάλε Στέλιο δεν πειράζει.
Στρίψε και ένα τσιγαράκι
δώσε μου από το φαρμάκι

Κι αν μεθύσω παραπάνω τη στροφή μου θα την κάνω.

Ξέρουνε τα βήματά μου,
το σεκλέτικο χορό.
Μου το μάθανε τα μόρτια,
κάτω στο Σαρωνικό.

Παίξε μάγκα το ταξίμι , το κεφάλι μου να γίνει

Πιο πολύ κι απο γυναίκα,
σε γουστάρω ζειμπεκιά.
γιατι μόνο εσύ γνωρίζεις,
του αλήτη την καρδιά.

Σπάστε βρε τους μπαγλαμάδες όπως κάνουν οι ροκάδες 


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου