20/1/13

ΜΟΥΣΙΚΗ & ΕΡΜΗΝΕΙΑ -ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΗΣ ΣΤΙΧΟΙ - ΕΛΕΝΗ ΜΕΗ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ VIDEO CLIP - ΚΛΕΟΝΙΚΗ Καθαρά ερασιτεχνική δουλειά, για εμάς που το δημιουργήσαμε και τους φίλους που μας δίνουν τον καλό τους τον λόγο.



Οταν αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις
το μοιράζεσαι με την καρδιά σου.
Σε ευχαριστώ Κωστή μου που ένωσες
τους στίχους μου με την κιθάρα σου!!!
Σε ευχαριστώ Κλεονίκη φίλη μου καλή
για τον χρόνο που διέθεσες να φτιάξεις
αυτό το βιντεάκι.

Ευχαριστώ κι' εσάς που το ακούτε,
και το όποιο δήποτε σχόλιό σας
θα μου είναι πολύτιμο.

Ελένη Ασημακοπούλου.

MH KANEΙΣ ΒΗΜΑ
ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ
ΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ
ΜΕΙΝΕ ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ
ΠΩΣ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΙΔΑΝΙΚΟ
(R)
ΑΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΚΡΗΞΗ ΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ
ΠΛΗΓΗ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΘΑ ΑΙΜΟΡΑΓΕΙ
ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΓΚΡΑΜΙΣΟΥΜΕ
ΟΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ
ΘΕΛΩ ΜΑΖΥ ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ
ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗ ΓΗ

ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΒΗΜΑ
ΘΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΑΧΑ ΘΥΜΑ
ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΥΡΝΑ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ
ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΑΠΗ ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ
ΑΔΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΘΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΕΙΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΙΔΑΝΙΚΟ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου