20/1/13

Μουσική & Ερμηνεία - ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΟΣ Στίχοι -ΕΛΕΝΗ ΜΕΗ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Επιμέλεια video clip - ΚΛΕΟΝΙΚΗ MOΡΦΗ DEMO


Πως πέρασε τόσος πολύς καιρός
πάνε τόσοι μήνες
χρόνος σκληρός εχθρός

δε μπόρεσα τώρα ν΄αντισταθώ
στέκομαι εδώ μπροστά σου
μόνο για να σου πω
ότι και να κάνω δεν σώνομαι..
κι'όσο πολεμάω πληγώνομαι
θέλω να το ξέρεις έτσι απλά..
(R)
θα το παλέψω
κι'ειναι δύσκολο το ξέρω
πίσω απο το γέλιο μου εγώ θα υποφέρω
είναι το άγγιγμά σου
χαραγμένο στην ψυχή μου
το νοιώθω
και τότε με προδίδει το κορμί μου..

πως μπόρεσα έτσι να σου φερθώ
είχες τόσο δίκιο
γύρισα να στο πω
προσπάθησα να εξαφανιστώ
να ένοιωσα την ανάγκη
να απολογηθώ
ότι και να κάνω δεν σώνομαι..
κι'όσο πολεμάω πληγώνομαι
θέλω να το ξέρεις έτσι απλά..
(R)
θα το παλέψω
κι'ειναι δύσκολο το ξέρω
πίσω απο το γέλιο μου εγώ θα υποφέρω
είναι το άγγιγμά σου
χαραγμένο στην ψυχή μου
το νοιώθω
και τότε με προδίδει το κορμί μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου