20/1/13

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΟΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ = ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΤΙΧΟΙ - ΕΛΕΝΗ ΜΕΗ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ VIDEO CLIP - ΚΛΕΟΝΙΚΗ MOΡΦΗ DEMO


Που να γυρίσω τη ματιά μου
που η φωνή μου να ακουστεί
που να σε ψάξω για να βρω τον εαυτό μου
που μαζυ σου
έχει εξαφανιστεί

(R)
Πολύ φοβάμαι πως θα έρθει η σειρά σου
πολύ φοβάμαι θα πληρώσεις για όλα αυτά
πολύ φοβάμαι πως θα βρεις τον μάστωρά σου
όμως μωρό μου θά'ναι αργά
Πολύ φοβάμαι πως θα έρθει η σειρά σου
που κι'η δική σου θα πονέσει η καρδιά
πολύ φοβάμαι πως ακόμα και η σκιά σου
θα σου φωνάζει γειά χαρά


Που να σε βρω να μου γυρίσεις
λόγια και όνειρα νεκρά
ξέρω δειλιάζεις για να μ'αντιμετωπίσεις μια φορά
αφού δεν παόζεις καθαρά..

R)
Πολύ φοβάμαι πως θα έρθει η σειρά σου
πολύ φοβάμαι θα πληρώσεις για όλα αυτά
πολύ φοβάμαι πως θα βρεις τον μάστωρά σου
όμως μωρό μου θά'ναι αργά
Πολύ φοβάμαι πως θα έρθει η σειρά σου
που κι'η δική σου θα πονέσει η καρδιά
πολύ φοβάμαι πως ακόμα και η σκιά σου
θα σου φωνάζει γειά χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου