20/1/13

ΜΟΥΣΙΚΗ &ΕΡΜΗΝΕΙΑ - ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΟΣ ΣΤΙΧΟΙ - ΕΛΕΝΗ ΜΕΗ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ VIDEO CLIP - ΚΛΕΟΝΙΚΗ




ΜΟΡΦΗ DEMO

oταν οι θύμισες φωλιαζουν στο μυαλο μου
και μια σκιά σκεπάζει αχνά το πρόσωπό μου

απ'όλα αυτά κατι αφήνω κάτι παίρνω
απ'όλα αυτά κάτι αφήνω κάτι παίρνω
κι'εγώ,σωπαίνω
(R)
το παρελθόν το βλέπω μπρος μου να περνάει
κάποιο κομμάτι του γελά κάποιο πονάει
και το παρών προσωρινό και ξένο
κι'εγώ σωπαίνω,κι' εγώ σωπαίνω..

κι'αναρωτιέμαι αν κάτι πω τι θα αλλάξει
μεσ'την ψυχή μου ποιος λιγώτερο θα ψάξει
πιο λίγο τι? τι πιο πολύ να περιμένω
πιο λίγο τι? τι πιο πολύ να περιμένω
κι'εγώ σωπαίνω..
(R)
το παρελθόν το βλέπω μπρος μου να περνάει
κάποιο κομμάτι του γελά κάποιο πονάει
και το παρών προσωρινό και ξένο
κι'εγώ σωπαίνω,κι' εγώ σωπαίνω..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου