24/4/13

ΨΥΧΟΚΑΘΑΡΣΗ


Κάπου κάπου..
αμολάω..τον λογισμό μου..
κάνονταs μερικώs
τον απολογισμό μου..
πόσα κατάφερα
...πόσουs αγάπησα,
και ποιούs εκνεύρισα..
πόσο χαρίστηκα,
πόσα εμίσησα,
και πόσα κέρδισα..
Κάποιοι με πόνεσαν
κάποιοι με πρόδωσαν
μα..το ίδιο κι'εγώ..
τεράστια λάθη
τον εαυτό μου δεν εξαιρώ.

Παγίδεs έστησα,
κι'έπεσα μέσα
το ίδιο κι'αυτοί
θα ήταν ανέντιμο
να αγνοήσω την ενοχή..
Κι'έτσι ανακάλυψα,
τον εαυτό μου για να ορίζω
πωs δεν είναι έγκλημα
όλα τα λάθη μου
ν'αναγνωρίζω..

Ξέρετε κάτι?
αν όλα ήτανε αρμονικά..
θα ήμουν άγγελοs
με φωτοστέφανο,και
με φτερα..
Ξέρω που έσφαλλα,
που αδικήθηκα,
και τι χρωστάω..
ποιά φύση ανθρώπινη
ειναι αλάθητη λοιπον?
ρωτάω..

Κάπου κάπου..
κάνω στο εγώ μου..
μιά κριτική..
σ'αυτό συμβάλει,
του μισού αιώνα μου
η λογική..
Στη ζυγαριά μου,
βάζω το λάθοs και το σωστό..
μιά<ψυχοκάθαρση>
σε κάνει ενίοτε..
και πιο..σοφό.!
(by eleni)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου