Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί για τη δυσκολία των θεμάτων στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Η ΟΛΜΕ σε σχετική επιστολή που έστειλε στο υπουργείο Παιδείας επαναφέρει το αίτημα για ένα σύστημα ελεύθερης πρόσβασης προς τα ΑΕΙ, υπογραμμίζοντας τις παθογένειες που έχει δημιουργήσει ο θεσμός των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Οπως τονίζουν οι καθηγητές, η δυσκολία των θεμάτων «έχει δημιουργήσει μία δικαιολογημένη αίσθηση αδικίας και ματαίωσης στους μαθητές».
Αναλυτικά οι συνδικαλιστές αναφέρονται στα εξής:
- Στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής αλλά και στα μαθηματικά της Κατεύθυνσης τα θέματα ήταν υπερβολικά απαιτητικά, με πολύ υψηλό συντελεστή δυσκολίας. Ουσιαστικά, με τα θέματα αυτά παραβιάστηκε η αρχή της ισότιμης αντιμετώπισης των υποψηφίων, καθώς κλήθηκαν να χειριστούν εμφανώς πολύ μεγαλύτερης δυσκολίας θέματα από αυτά που αντιμετώπισαν οι συμμαθητές τους που επέλεξαν ένα από τα τρία άλλα μαθήματα γενικής παιδείας και κυρίως τη Βιολογία.
- Στο μάθημα της Φυσικής της Κατεύθυνσης, κάποια ερωτήματα ήταν έξω από το πνεύμα διδασκαλίας, το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και της αξιολόγησης της Φυσικής.
- Στο μάθημα της Λογοτεχνίας θεωρητικής κατεύθυνσης η αρμόδια εξεταστική επιτροπή ζήτησε από τους εξεταζόμενους «να απαντήσουν στο αδύνατο να απαντηθεί», δηλαδή την αναζήτηση ομοιοτήτων και διαφορών σε «δύο ολωσδιόλου άσχετα μεταξύ τους κείμενα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου